piątek, 7 listopada 2014

RAFAŁKOWY KONKURS URODZINOWY

Idąc na kolejne USG miałam cichą nadzieję, że w końcu, tym razem, na pewno będzie córeczka.
Jednak genów się nie oszuka.
I tak 13.11.2012 o godzinie 5:45 pojawił się ważący 4300g nasz czwarty synek
Rafał Oliwier.

Z tej okazji na KalMar-owej kuchni ogłaszam

 RAFAŁKOWY KONKURS URODZINOWY

CZAS TRWANIA KONKURSU 7-17.11.2014 GODZ. 23:59
WARUNKI UDZIAŁU W KONKURSIE

1. Polubić mój blog na FB --------------> klik

2. Polubić sponsorów
 AWM
       Boginie przy maszynie
               Mój świat, moje szycie, moja pasja
        Rękoczynnie
        Z koszyka rękodzielnika
      Fundacja VERBA
    ADart
          Świat się kręci wokół dzieci
oraz autorkę zdjęcia Martaphotography
                                                
3. Polubić i udostępnić plakat konkursowy----> TUTAJ

4. Pod plakatem złożyć UNIKALNE ŻYCZENIA URODZINOWE  z dopiskiem kto przesyła - forma życzeń dowolna.

5. Nagrody 18.11.2014 rozlosuje Niessak.


A oto nagrody:

Zestaw nr 1 - Monika Kędzia

Zestaw nr 2 - Agnieszka Kloda

Zestaw nr 3 - Iwona Kłoda

Zestaw nr 4 - Karina Szkutnik

Zestaw nr 5 (bez kubka) - kolczyki od Agaty z Rękoczynnie

Zestaw nr 6 - Monika Czarnecka

 Zestaw nr 7 - Joanna Wrona

Nagroda nr 8 od Anety - Z koszyka rękodzielnika
opaska i spineczka dla małej damy - Kamila Fura


Nagroda nr 9 od BOGINIE PRZY MASZYNIE
apaszka, autka - zielony minky - Kamilla Margas

Nagroda nr 10 i 11 od AWM - Buduj z papieru dla Ewa Lipińska
Naklej baw się - Agnieszka Stępniak


Nagroda nr 12 od Anety z MÓJ ŚWIAT, MOJE SZYCIE, MOJA PASJA
kotek - Mi Lena


Nagroda nr 13 i 14 od Anety z ADart
(biżuteria - komplet i bransoletka) Zielony komplet dla Anna Łucka
brązowa bransoletka - MOnika Lewandowska



Nagroda nr 15 od Aleksandry ze Świat się kręci wokół dzieci
krem na dzień YR - Aneta Paluch



WSPÓLNIE Z NIESSAKIEM ZAPRASZAMY DO ZABAWY.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz