poniedziałek, 24 lutego 2014

Nie do końca o kalmarach

"Ale to już było i nie wróci więcej..." chciałby się zaśpiewać o  moim udziale w akcji O MATKO, JESTEŚ KOBIETĄ zorganizowanym przez wspaniałych ludzi z www.babyboom.pl.

Wspólnie z 5 finalistkami przeżyłam, jak dotąd przygodę swojego życia (choć nie wykluczam kolejnych ;-) ). Jako ChlebowaMama mogłam i pewnie stałam się inspiracją dla innych matek, że z 4 dzieci można rozwijać swoje pasje, mieć marzenia i je realizować czyli przyświecające akcji motto OUT OF THE BOX oraz że doba ma NIE TYLKO ale AŻ 24 godziny.

Tych którzy, chcą poznać moją przygodę jako ChM z OMJK zapraszam tu


A już dziś zapraszam do KalMar-owej kuchni i komentowania.
Dziś na obiad naleśniki.



Pozdrawiam i do poczytania

P.S.
Kalmarów jeszcze nie jadłam i nie przyrządzałam - skrót od imienia i nazwiska.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz