czwartek, 25 czerwca 2015

Dove rozpieści Twoją skórę

Jakiś czas temu moje kochane Babyboom ogłosiło nabór do testów żelów pod prysznic Dove. Zgłoszenie wysłane i udało się – znalazłam się w gronie wybranych. Kosmetyki tej marki lubię i stosuję od dawna.

Do testu otrzymałam żel Dove deeply nourishing. Po przeprowadzce na stancję zmieniłam wodę, na czym ucierpiała moja skóra. Stała się ona szorstka, napięta, zaczerwieniona - brakowało jej odpowiedniego nawilżenia. Zawsze miałam problem ze szczypiącą skórą po depilacji - po użyciu w/w żelu skóra była miękka i delikatna i nic mnie nie szczypało. Łatwo rozprowadza się na skórze i długo utrzymuje się efekt nawilżenia.
 W samą porę z odsieczą przybył  żel pod prysznic. Już po pierwszym użyciu skóra była przyjemniejsza w dotyku i mniej szorstka. Po tygodniu stosowania żelu pod prysznic Dove Deeply Nourishing stan mojej skóry znacznie się poprawił. Delikatny zapach długo utrzymuje się na skórze.
Po zastosowaniu żelu pod prysznic Dove moja skóra jest bardziej miękka i gładka już po pierwszym prysznicu.
Żel Dove dobrze oczyszcza skórę i ją nawilża – nie ma uczucia ściągnięcia skóry. Gorąco polecam.
Kto nie widział to zapraszam na mój filmik z Dove z akcji O matko, jesteś kobietą



Chcesz poczuć prawdziwą różnicę?

Poczuj ją z Dove !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz